Amigos

Enzo, rzeczywiście, trochę się opuściłem w pisaniu bloga!

Tak jakoś, natchnienia nie miałem, czy co...



Lato było takie fajne, leniwe, cała rodzinka w domu, wszyscy razem sobie leniuchowaliśmy, a więc to co niufki lubią najbardziej...



Lato się kończy, dzieciaki wróciły do szkoły, w domu znowu robi się cicho i pusto.

Jak to dobrze że nie jestem sam!


Powiem Wam, że życie z moim kumplem Miśkiem jest naprawdę fajne! Zrobiła się z nas niezła zgraja. Okazuje się że o wiele przyjemniej jest robić wszystko we dwóch!






Jak widzicie, nawet się już razem ganiamy i bawimy! Co prawda nie lubię takich zabaw w zbyt dużych dawkach, trochę poganiam z Miśkiem i zaraz biegnę schować się za Mamusię, a Misiek
chciałby jeszcze i jeszcze i strasznie na mnie zawsze szczeka! Ale ja jestem twardy i jak już zdecyduję że koniec zabawy to koniec!
.
Ale najbardziej to chyba lubimy się razem wylegiwać, jak to niufy ...
.







Eh, jak to dobrze mieć przyjaciela!



4 komentarze:

  1. ale fajne psie mordki! guaski dla dobrych duchow domowych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak miło zobaczyć wasze mordki :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. naprawde wspaniale ze soba wygladacie i widac, ze pomimo roznicy wieku;-) sie dogadujecie.
    ja mam tylko swoj zwierzyniec:pluszaki w legowisku.
    no ale powiedzmy, ze ja jako jeden mam w mieszkaniu luz, ale jak juz jest nas(psow) tu wiecej to robi sie t aprzestrzen mniejsza;-)))
    a jak tak lezycie obok roslin(to ostatnie foto), to juz naprawde widok sielski. i tez macie tzw. miedzianosc:DD
    mi sie tez pojawia jak slonce na mnie padnie(na sznupie, brodzie i udach)
    serdecznie usciski:-))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...