Ja - wodołaz ...


Uff..

Ale upały ostatnio. Trochę mi za ciepło. Nie chce mi się nic robić, tylko bym spał i spał. Właściwie to zimą też dużo śpię, ale latem jakoś chyba więcej.

Mamusia postawiła w ogródku taką kolorową dużą miskę i nalała tam wody.
Podobno mamy się w niej kąpać, żeby się ochłodzić. 

Nie bardzo wiem jak to zrobić.

Tatuś próbował mnie dziś namówić do kąpieli. Powiedział żebym właził, skoro jestem wodołazem. No to wlazłem.



No ale wykąpać się jakoś nie umiałem...


Jak tu się wykąpać w misce? Nawet jeśli jest to troszkę większa miska...


Zrobiłem w końcu z niej dobry użytek i ugasiłem pragnienie...


Uff, dobrej wody nigdy za wiele ...

A nasza Milka nawet nie weszła do tej miski.
No ale wiadomo: ona nie jest wodołazem, nie to co ja :)





20 komentarzy:

  1. Aron piekny jestes chlopaku 😘 pozdrowionka dka Milki 😆

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję bardzo :) Odpozdrawiamy!
      To ja, Aron :)

      Usuń
  2. Aron, człowieku, wystarczyło usiąść, a poczułbyś tę chłodną błogość na... zadku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałem nawet o tym, ale bałem się że woda z miski wystąpi...
      To ja, Aron :)

      Usuń
  3. A ja to sie dziwie, ze Mamusia Ci nie pokazala co robic....rhehrehre

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że by się nie zmieściła...
      To ja, Aron :)

      Usuń
    2. oj chyba jestes klamczuszkiem!!

      Usuń
    3. Ani troszkę! Po prostu tak sobie myślę...

      To ja, Aron :)

      Usuń
  4. No cudny jesteś :)
    To mówię ja, Twoja mamusia chrzestna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nawzajem! Nareszcie miałem okazję Cię poznać (i zrzucić ze ścieżki na mamusine grządki...)!!!
      To ja, Aron :)

      Usuń
  5. Aron, jesteś taki śliczny, że aż mnie zatkło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bo się zawstydziłem ...
      Pozdrawiam w każdym bądź razie i dziękuję za wizytę.
      To ja, Aron :)

      Usuń
  6. hahah Aron, usmialem sie bardzo:-)))
    po prostu za maly ten basenik dla Ciebie, to nie wiedziales co zrobic;-) ale powiem Ci, ze to bym juz lezal w tej wodzie. pewnie upaly tez niezle daly Ci popalic
    u mnie juz chlodniej;-)pozdrawiam, Enzo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałem się położyć, ale zawsze mi coś wystawało! Do bani z takim leżeniem :)
      Pozdrawiam Cię też, Enzo!
      To ja, Aron :)

      Usuń
  7. Nie wiem , ak to przeżyłeś, Ajronku, bo ja bez futra mało nie zdechłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W każdym razie już bardzo tęsknię do zimy...
      To ja, Aron :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...