Pasterski spacerek


No i wszystko białe znikło. Nie rozumiem, w końcu to zima czy nie zima?

A dopiero co, parę dni temu, byliśmy z Milką na takim świetnym, zimowym psim spacerze.

No znaczy nie tylko psi on był, byli też i ludzie, a właściwie to Pasterze. Pasterze i psy pasterskie, czyli berneńczyki, takie jak Milka. Była też piękna biała podhalańska panna oraz dwie goldenki. 

To właśnie dzięki Pasterzom Milka jest z nami, bo szukała właśnie jakiegoś domu i Pasterze pomogli jej nas znaleźć. A nam znaleźć ją. No i super.

Przyjechało nas całkiem sporo. 

Najpierw staliśmy i się sobie przyglądaliśmy. Mnie to nawet troszkę przytkało, bo nie spodziewałem się tak licznego towarzystwa...



No a potem ruszyliśmy na ten zimowy spacer. Wszyscy razem, całkiem spora nas była paczka.

Wszyscy szli przodem...


No a ja z mamusią trochę z tyłu.


Przyznaję, że trochę przeze mnie się tak grzebaliśmy, bo musiałem po drodze obwąchać i przeanalizować  wszystkie pozostawione przez nowych kumpli zapachy.
No a trochę ich tam przecież było...

A później sobie brykaliśmy po wielkiej białej polanie, oj, było co zwiedzać ...


Ja  to się specjalnie nie wdawałem w zabawy, ale Milka i owszem, nie stroniła od kontaktów.



Wróciliśmy do domu nieźle zmęczeni ale bardzo szczęśliwi. Mamusia obiecała, że jeszcze nas nieraz zabierze na taki "pasterski" spacerek. Fajnie! Fajnie poznać tylu fajnych kumpli. Psi świat jest wspaniały!

A jak chcecie dowiedzieć się czegoś o Pasterzach, to zajrzyjcie sobie TUTAJ:

4 komentarze:

  1. tak mi się czasem wydaje,że chyba bym wolała być Tobą:) Drapanko za uszkiem przesyłam i dla mamusi ukłony:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale podziwiać taką ilość psów. Uwielbiam takie momenty, nie ma nic piękniejszego niż szczęśliwe zrównoważone stado na łonie natury.

    Pozdrawiam
    Evela z psicami
    spojrzeniepsa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale spacer!
    Psiaki na pewno były zadowolone!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ten spacer. Jakoś go pominęłam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...