Ja jestem pies na zimę :)

Nie rozumiem, mamusiu, dlaczego nie lubisz zimy?...

Jest przecież wspaniale!

Cały świat wygląda o wiele ładniej...




Wszystko pachnie o wiele ciekawiej, co z tego że trochę głębiej trzeba szukać...


Ze śniegiem lepiej smakują nawet patyczki ...



W lesie można spotkać dziwnych facetów ...


Uwielbiam włazić pod zaśnieżone drzewa ...

Albo klapnąć sobie i ochłodzić portki...

Albo całkiem się rozłożyć i zakopać w śniegu ...




No dobra, tutaj tatuś mi trochę pomógł, bo akurat odśnieżał, a ja się rozłożyłem tuż obok...


Ale czyż ten śnieg nie jest rozkoszny ?...

Tylko szkoda, że zima jest tak rzadko, co nie? ...

4 komentarze:

  1. Świetna sesja zdjęciowa. Aron to urodzony aktor :)Faflaste buziaki od naszych dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  2. beczułki z rumem brakuje- pies ratownik
    przypomniał mi się film Bella i Sebastian
    Bella była też duża i miała białą sierść :)
    Oj, Aron tylko Belli ci brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe takiego bialego faceta tez spotkalem, tylko znacznie mniejszego. przyznam sie: obsikalem go..

    OdpowiedzUsuń
  4. Bosman też uwielbiał zimę ... nawet kąpiel w morzu mu straszna w Nowy Rok nie była :)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...