Jesień lubi psy :)


A psy lubią jesień  ...

Hej, to znowu ja, Aron. Misio tu jeszcze pewnie nieraz napisze, ale póki co piszę ja :)

Nareszcie skończyło się lato. Nareszcie jest czym oddychać!

Mamusia co prawda trochę narzeka, że nie lubi marznąć, 
ale my przecież wcale nie marzniemy! :)

Jesienią lubimy długie leśne spacery, 
nieważne czy świeci słońce, czy nie. Jest fajnie!

Dziś była piękna pogoda, choć podobno dość chłodno było,
nie wiem, nie zwróciłem uwagi ...
Poszliśmy do lasu. 


Jesienią las pachnie zupełnie inaczej! 

Pod drzewami leży pełno suchych liści i uwielbiam zanurzać
w nich nos. A one tak pięknie szeleszczą ...


Odpoczywać na kupce liści też jest całkiem przyjemnie...



Nie mogę sobie odmówić pokazania Wam jak pięknie było dziś w naszym lesie...







Ładnie, co nie ?
Przyznam, co prawda, że mnie osobiście ładna pogoda
nie jest do szczęścia potrzebna, ale Mamusia się zachwycała, 
więc te fotki to trochę dla niej :)

Ja równie dobrze mogę spacerować w deszczu, ach, tak naprawdę to uwielbiam to! Włażę wtedy do wszystkich kałuż po drodze, wącham niezwykłe zapachy mokrych traw i liści... ehh... to jest dopiero frajda! 

I kocham to uczucie kiedy jestem już tak bardzo przemoczony, że już bardziej się przemoknąć nie da! 

No tak, nie muszę chyba tu pisać, że Mamusia uważa całkiem odwrotnie, 
no ale i tak cieszę się ogromnie, że te mokre spacery jeszcze przede mną!

A na koniec zobaczcie kto przyleciał do nas kilka dni temu...


Taki piękny gołąb przyleciał na nasz balkon któregoś dnia przed wieczorem i spał sobie tutaj, chowany za anteną. Na szczęście nic mu nie było, widocznie chciał sobie tylko odpocząć w drodze, bo rano poleciał dalej.

Mamusia nasypała ziarna i postawiła mu na parapecie wodę, ale nie wiem czy skorzystał, bo nie pozwolono mi go bliżej poobserwować.

W naszym domu zawsze są jakieś ptaki, więc nie są dla mnie właściwie żadną atrakcją, ot latają i strasznie hałasują. Misio opowie Wam kiedyś o naszych papugach. Strasznie mu się podobają, Ale to pewnie następnym razem.


1 komentarz:

  1. Wasza Mamusia niewątpliwie najbardziej kocha jesienią te chwile, kiedy przemoczeni, że już bardziej nie można, wpadacie do domu...
    Całuję w oba pysie:))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...