Mam psie-czucia ...

Ja coś tak czuję...

Psy też mają swoje psie-czucia, znaczy ten... przeczucia, nie myślcie sobie!

Ja coś tak czuję, że oni coś znowu szykują.

Niby nic nie mówią, przynajmniej przy mnie, tylko porozumiewawcze jakieś spojrzenia, a potem ochy i achy słyszę znad kompów.

Coś tam sobie oglądają.

A może kogoś?

A może moje smętnawe samotne życie się trochę zmieni?

Nic, to.
Poczekamy, zobaczymy. Czego jak czego, ale cierpliwości to mi nie brak. Mogę tak sobie leżeć i czekać godzinami aż życie pokaże o co chodzi.



Ale o co właściwie chodzi???





2 komentarze:

  1. Oj, ciekawość mnie zżera Aronku co Ci Twoi Duzi kombinują :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Aronku w necie wiele można znaleźć np. OGROMNĄ psią miłość. będę zaglądać bo tez jestem ciekawa co Twoi wymyślą . Drapię za uszami

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...