Psie lato


Psie lato trwa.
Najbardziej lubimy psie letnie spacery. Oboje się z nich bardzo cieszymy.



Oboje z Milą kochamy te letnie wyprawy na łąki i do lasu. Ale mamy trochę inny styl zwiedzania.
Ja sobie chodzę i zwiedzam teren, a Milka głównie biega.


Ona potem leży i ledwo dyszy, a ja mam cały czas dużo sił na dalsze zwiedzanie...


Bo najbardziej to ja lubię zwiedzać trawy i krzaki. Mamusia nazywa to łażeniem po chaszczach.


No co ja poradzę, że tam jest najciekawiej...


Czasem wyniosę sobie jakąś pamiątkę...


A potem idę sobie pozwiedzać dalej.


Czasem się na coś zapatrzę i na chwilę zamyślę ...


Co mówisz, mamusiu?



A co tak strasznie tupie?..



Aaaa, to tylko Milka ...


No dobra, idę zwiedzać dalej ...






5 komentarzy:

  1. Ale fajne miejsca na spacer! Tylko nie zlapcie kleszczy jakichs. czy futro macie za geste na to swinstwo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No czasem się trafi i owszem, ale póki co frontline górą!
      To ja, Aron :)

      Usuń
  2. Pięknie tam u Was.
    Aronku powiedz Mamusi że chodzenie po chaszczach podobno jest dla niektórych bardzo przyjemne( wiem bo mój Benuś też tak lubi).
    Milka to wygląda jak torpeda.

    Pozdrawiamy Was serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...