Zimowe spacerowanie



No i przyszła wreszcie moja ukochana zima!..

Dziś pojechaliśmy do lasu. Było tam trochę śniegu.

Niedużo, ale od razu wszystko inaczej zaczęło pachnieć.

Więc sobie chodziłem i wąchałem wszystko po kolei.


A Milka biegała tu i tam jak szalona ...





No ale czasem razem ze mną zachwycała się zimowymi zapachami...


I nawet usiadła ze mną na chwilkę żeby odsapnąć.


A potem poszliśmy dalej w las...


i pod górę ...


O matko, czy naprawdę tam musimy wchodzić ? - spytałem


No pewnie! A najlepiej wbiec!!! - krzyknęła Milka


Wbiec i zbiec!


Hopsa, hopsa, wbiec i zbiec!


A jak już się wbiegnie na samą górę...


To się zbiega zaraz na sam dół, a potem
co sił w łapkach
wbiega ...


szybciej i szybciej ...


z powrotem na szczyt ...


już prawie prawie ...


i już jestem znów na górze!


- Eee tam, to ja dziękuję uprzejmie za takie bieganie... - powiedziałem sobie


i poszedłem znowu wąchać zimowe ślady...


8 komentarzy:

  1. No to spacerek udany ;) Widać, że się wybiegali

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto sie wybiegal, to sie wybiegal...
      Pozdrawiam i dziekuje za odwiedziny!
      To ja, Aron :)

      Usuń
  2. Aron zaproś kiedyś Drakę na spacer, to lustrzana wersja Milki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drake zapraszam serdecznie, tylko od razu uprzedzam, ze nie bede ich pilnowal ...
      Pozdrowka!
      To ja, Aron :)

      Usuń
  3. o ja nie moge..Milka to jak strzała! rozumiem ja, czasem pies musi biec ile sil w lapach:-)
    ale Ciebie Aron tez rozumiem, bywaja chwile, ze sie mysli: isc czy nie isc? moze sobie tak postac i pogapic sie po okolicy?;-))pozdrawiam Was, Enzo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czesc Enzo! Widze ze Ty jeden mnie rozumiesz!
      Ja to nawet sie czesto zastanawiam: wstac czy nie wstac, sily trzeba oszczedzac, nonie ?
      Pozdrawiam
      To ja, Aron :)

      Usuń
  4. Na zdjęciu "czy naprawdę musimy tam wchodzić?" Aron ma minę jak Kłapouchy z Kubusia Puchatka! :D <3
    Pozdrawiamy, Asia i Bona http://piesoswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem kto to taki byl ten Klapouchy, ale mamusia czesto do mnie tak mowi, widac musimy byc jakos podobni! Pozdrawiam i zaraz do Was zajrze :)
      To ja, Aron :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...