Mija rok ...

Dawno nie pisałam. 

Ten rok już niedługo się skończy. 

A ja dziś wspominam ten rok i mojego kochanego Dużego Brata, Aronka. Jak inaczej wyglądało nasze życie, kiedy Aron był z nami... 

Zawsze i wszędzie razem.




  
To był piękny czas. Aron i ja.


A potem zostałam sama. Było mi smutno i samotnie...

A po jakimś czasie pojawił się w naszym domu Beryl i znów przez kilka miesięcy było mi weselej. 

Co prawda trochę trwało zanim się lepiej poznaliśmy...



i zanim pozwoliłam mu się wylegiwać na  m o j e j  kanapie... 




Ale w końcu zostaliśmy naprawdę dobrymi przyjaciółmi.


A już najlepszymi kompanami do zabaw i harców. 


 







No ale pod koniec lata Berylek wrócił do swojego domku. Wiem, że będzie nas odwiedzał, ale przecież to nie to samo co mieszkać razem!



No i znów jestem sama.


I tak sobie myślę, co będzie w Nowym Roku? 

7 komentarzy:

  1. Oj myślę, że Ty coś już wymyślisz. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę i myślę i dalej myślę ...
      To ja, Mila :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. A żebym to ja wiedziała...
      To ja, Mila :)

      Usuń
  3. nie martw sie, Mila - Mamusia na pewno cos wymysli :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...