Spolegliwość, czyli mój psi charakter

Charakter mam dobry.
Łagodny, życzliwy, a nawet można powiedzieć s p o l e g l i w y.

Bardzo mi się to słowo podoba, tym bardziej że kojarzy mi się z wylegiwaniem...

A to jest to co najbardziej chyba lubię robić :)




.

Najchętniej oczywiście w towarzystwie moich ludzi. Lubię kiedy są ze mną cały dzień, nie zostawiają mnie samego w domu. Wtedy naprawdę jestem szczęśliwy.Możemy wtedy siedzieć razem w domu, możemy siedzieć w ogrodzie, możemy przejść się na mały spacerek, wszystko - byle razem!
.
.

I spać w nocy też lubię przy nich.

Mam co prawda swój materacyk, na którym czasem prześpię się z godzinkę, głównie żeby zrobić przyjemność mamusi, ona się tak zawsze z tego cieszy...
.


.
ale najbardziej lubię spać na podłodze przy łóżku, wtedy wiem że moi ludzie są pod moją opieką i nic im się w nocy nie stanie. I wtedy najlepiej mi się śpi.
.
.
.
Mówią co prawda, że strasznie im chrapię, ale ja jakoś nigdy tego nie słyszałem. Pewnie trochę przesadzają...
.
A, rzeczywiście, czasem chrapię ...
Ale robię to specjalnie, kiedy udaję że mocno śpię, kiedy moi ludzie czegoś ode mnie chcą.

No na przykład, leżę ja sobie na samym środeczku pokoju, tak że nikt przejść nie może, no i o to w sumie chodzi, bo ich muszę mieć na oku. No i tatuś chce żebym się przesunął, bo akurat musi drzwi otworzyć czy coś. I mówi do mnie: Aron, przesuń się! No to ja wtedy na cału głos robię: chrrrrrrrrrrr.... chrrrrrrrrr.....

Niech wiedzą że ja tu śpię i nic a nic nie słyszę i w żadnym wypadku nie zamierzam się ruszyć !..

Co prawda, kilka razy mnie przyłapali że chrapię i mam otwarte oczy, hehehe,
ale kto by się tam przejmował szczegółami! ... ;)

4 komentarze:

  1. zapraszam na strone www.zabawyzpsami.manifo.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajrzałam tu przez przypadek i już polubiłam Arona i "jego ludzi" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...