Psie kudły.

Się pytasz Enzo, czy my czasem sierść gubimy... ehhh, gubimy i owszem ...

Mamusia już właściwie przestała narzekać, no bo na co tu narzekać hehe. Ma się psy kudłate to i ma się te kudły razem z psami :)

Mamusia chyba zresztą do tych naszych kudłów czuje jakąś specjalną sympatię. Nawet się ucieszyła kiedy zobaczyła że Miśka futro jest bardzo gęste i puchate. "Ale będę miała dużo pięknej wełenki" - powiedziała.

W ogóle to chyba lubi wyczesywać nam te nasze futra, chyba nawet dużo bardziej niż my...
Ja to już jestem przyzwyczajony, ale Misiek na początku się trochę temu dziwił.

On jeszcze Mamusi tak dobrze nie zna jak ja, więc kiedy zaczęła go wczoraj czesać, to próbował dać nogę. Nie dało się.

Próbował innych metod, siadał albo kładł się na tej stronie psa którą Mamusia akurat czesała.

Hehe, ale Mamusia się tak łatwo nie zniechęca...

Powiedziała że musi wypróbować nowe narzędzie do wyczesywania i wycinania filców.
No i była z tego narzędzia bardzo zadowolona. A Misiek zrozumiał że nie ma rady i
w końcu wyglądało to tak:



.
Jak widzicie, ja sobie grzecznie leżę i czekam na swoją kolej.
.

.

Widzicie ten kłąb kłaków z boku? Nie wiem dokładnie o co chodzi, ale Mamusia te nasze kołtunki przebiera i składa do specjalnej torebeczki.

.

Po co? To ja już tego nie wiem, musicie ją zapytać.

5 komentarzy:

  1. eeeee, sporo tego... z kotow sie tyle za nic nie zbierze

    OdpowiedzUsuń
  2. No to chyba zależy z ilu kotów ... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W razie czego to mam formę na psie ubranko jak Pancia wyskubie Was do gołej skórki .

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, przedstaw wełnodajnych kudłaczy na Prząśniczce :) W pełni na to zasługują.

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej:-)))
    a co dalej sie dzieje z torba pelna psiego futra?;-))
    to ze mnie jednak mniej wylazi. ja sie przyznam, ze szczotka drapiaca mnie w okolice ogona sprawia, ze MUSZE kopac - w ten sposob zawsze powstanie jakis ladny dolek;-)
    a Ty Aronie to naprawde dobrym psem jestes.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...